2012 m. rugpjūčio 7 d., antradienis

USA...Oras, bankas..Ir keliones planai.

Rugpjucio 7d.

Dar keletas praktiniu dalyku, kuriuos atsiminiau ;) Pirmas, tai,kad banka rinkomes TD BANK, jo minusas (?) kad jis yra tik rytineje pakranteje, be to man didelis minusas,kad dirba tai iki 15val, tai iki 17val, bankomatai taip pat tam banke stovi, tai jei jis uzdarytas nieko nebelieka… Nes kiek matau kito banko ATM’us kaip The bank of America , ten bankomatai 24 valandas per para veikia.
Antras dalykas, del dviraciu nuomos, mes saviskius jamem prie Haynio autobusu stoties, nepamenu tiksliai pavadinimo bet atrodo kad MOTOR LODGE,mokejom 60 doleriu, sake 20 doleriu atiduos kai grazinsim, kitas dalykas,kad tas MOTOR LODGE dviracius gauna nemokamai is visokiu yard sale,kurie nuolat vyksta pas zmones, tai jei turit laiko,pirma pasizvalgykit tenais.

Virsuj Musu senukeeelis, bet atlaike geriausiai ;D Ir karzinka nenormaliai pagelbejo!
O cia musu kiemo YARD SALE ;DD

Orai Liepos pabaigoje, Rugpjucio pradzioje truputi atveso, kartais palyja, debesuota, bet gana tvanku, taciau daaaug geriau tokiu oru dirbt nei kad buvo virs 30 su juodom kelnem dirbi,kojinem, batais spyginant saulei… net nenoriu pagalvot apie taai… ;//
Pradejom, beje, planuotis kelione. Kaip atvaziavom kelioniu planai buvo tiesiog pamatyti didziausius miestus rytineje pakranteje ir nuvykti iki Niagaros, bet kadangi su antro darbo suradimu pasiseke tai pradejo plateti ir planai ;D Tai va, nusipirkom lektuvo bilietus I Las Vegasa (!!!) uz berods 315 doleriu, automobilio nuomai ir kurui zadam isleisti apie 250 doleriu kiekvienam (o musu yra trys), ka tik ziurinejau nakvynes Las Vegase, kainos tikrai nedideles pvz 45 doleriai nakciai, padalinant is triju zmoniu iseina laabai nedaug. Tai kiek cia jau gaunasi virs 500 siai kelionei, plius maximum 300 doleriui viskam kitkam kaip nakvynes, maistas, mokamos lankytinos vietos. Kolkas tik isivaizduojami planai, po to parasysiu,kaip viskas praktiskai issideliojo. Si kelione truks tik savaite.

TRAVEL ROUTE TIP:  Zadam is Las Vegaso judeti link ZION parko, tada link Bryce kanjono,  pamatyti LAKE POWELL, ir galutinis tikslas GRAND CANYON, tuomet grizt atgal iki Las Vegaso, visa tai ka aprasiau ka tik turetu praskaidrinti mums apie 4-5 dienas, tad dar dvi lieka,tuomet jas reiks isnaudoti vykstant kazkur kitur, arba iki Los Angel’o, Holivudo arba iki Meksikos, nes atstumai labai panasus apie 400km gautusi.

Keliones planai yra dabar tai iki ko skaiciuojam dienas ir kodel dar einam I darba, kiek kalbames su kitais, visus daknises tas darbas iki gyvo kaulo, noris patirti tai del ko ir atvykom cia ;) O antra keliones dalis tai kai jau grisim atgal I Bostona jamti ekskursija autobusu iki Niagaros per SUNSHINE agentura, tai trims bus po 200 doleriu, tada lankytinos vietos apie 250 ir maistas, o nakvynes iskaiciuotos. Aplankysim New York (nakti ir diena), Vasingtona, Filadelfija ir t.t. Gal geriau  nukopinsiu ka jie zada ;D :
Highlights:New York City, Statue of Liberty Cruise*, United Nations Headquarters, Times Square, Rockefeller Center, Empire State Building, Wall Street, Fifth Avenue, Ground Zero; Philadelphia, Independence Hall, Liberty Bell; Washington DC, Lincoln Memorial, Thomas Jefferson Memorial, Vietnam Veterans Memorial, Korean War Veterans Memorial, the White House, Capitol Hill; Hershey’s Chocolate World; Corning Glass Center*; Niagara Falls, Maid of the Mist Boat Ride* (Apr - Oct), and more. 4-night hotel accommodations. Round trip transportation and tour guide.

Nezinau ar rasiau apie pramogas  Cape Cod'e iki siol, ju buvo tikrai labai nedaug, viena syki autobusu vykom I Provincetown, geju ir lesbieciu miesta, jis man pats graziausias is Cape Cod’o, turi kazkoki toki senamiesti, ko nesimate kituose miesteliuose ir siaip jis kitoks, man labai patiko, taigi buvom isplauke I Atlanta WHALE WATCHING tikslu ;) Tikrai atsipalaidavom, pamatem banginiu, delfinu, ruoniu ;) Kainavo 45 dolerius visa tai. O kitos pramogos buvo prekybos centre arba kine, kur ziurejom Iceage (continental journey) ir viena geriausiu gyvenime matytu komediju TED ;) Dar liko 3 savaites darbo tai per iseigines tiesiog miegam, nes to labai noris ir pinigu kazkur vaziuojant nesinori leisti ;)

GOING TO PROVINCETOWN TIP: Vykite paciu pirmu autobusu, pas mus jis buvo 06.40, nes paskutinis is ten,kad spetumete persesti yra 5 val, mes 4 vykome, paciu paskutiniu nesinorejo jei kazkur paveluotume ar panasiai. Pranesu apie tai todel,kad du draugai kurie vyko kelioms savaitem anksciau nei mes, isvaziavo gal apie 11val, is Provincetown pajudejo,kad 8 ar 9 vakaro, nespejo I persedima ir ejo pesciom apie 15km, nakti grizo ;D  Mokykites is svetimu klaidu, o kaina kaip ir visada ten vykstant autobusais du doleriai vienas, persedi vel du doleriai ir 4 kart du = 8 doleriai ;)

Ana savaite beje gavau savo blackberriuka nauja, per ebay pirkau, nenaudota uz 135 dolerius, bet modelis nera naujas, buvo naujesniu, bet pagalvojau kam man to reikia ;D Sese panaudota Iphone pirko uz 350 doleriu, bet neatrodo kad panaudotas visiskai ;) Daugiau is technikos labai ir nebeislaidavom, nors dar noriu mp3 paprastucio, nes savaji pameciau girta galva papludimi (geda geda geda).