2012 m. rugpjūčio 7 d., antradienis

Pirmos dienos USA, pirmi ispudziai.

USA Apie Work and Travel is arti ;)

Pirmiausia apsiribosiu faktiskais sakiniais bei teorine informacija, tai,ko man paciai truko ieskant informacijos apie sia programa kai dar buvau visai zalia situose reikaluose ir be patirties ;)

Kelione prasidejo gan velai Birzelio 15 diena, man rodos apie 20val isvaziavome is Vilniaus autobusu stoties I Varsuvos oro uosta ;) ( naudojomes zigzag agenturos paslaugomis, 50lt iki Varsuvos) Autobuse kankinomes 9 valandas kazkur, sia kelione prisimenu kaip pragara, buvo labai nepatogu,uzmigti negalejau,o dar vairuotojai nuolat nepatenkinti kazka burbejo. Apie 5 ryto jau buvome prie pat Varsuvos oro uosto, o lektuvas buvo tik 7.30, laukti daug lyg ir nereikejo, Varsuvos oro uoste viskas vyko sklandziai, lagaminus priduoti ir visa kita gal net 30min neuztruko.
Varsuva:  (patiko si reklama)

Kitas taskas is Varsuvos oro uosto buvo Paryziaus oro uostas. Jis buvo gan didelis ir mane jau buvo apemusi panika, kad neisesim i lektuva skraidinanti i Bostona. Is vieno terminalo teko vaziuoti tramvajumi gal 3 stoteles iki kito, bet kazkaip susidorojome. Ir jei atmintis neapgauna,o gal visgi palaukit pasiziuresiu I bilietus….13.25 isskridome Is Paryziaus ir 15.35 buvome Bostone.

Paryzius:

Valandu skirtumas dar beje 7 valandos tad I prieki sutaupeme laiko, atgal déjà prisides. Dar neminejau bet musu pats pats galutinis tikslas yra Cape Cod’as, o tiksliau Yarmouth. Tik isejus is Bostono oro uosto yra pilna stoteliu, tad issiklausineje oro uosto darbuotoju, kurie pakilo nuo savo ofisines kedes ir nuvede iki butent TOS stoteles, laukeme butent TEN ;D Iki Cape Cod nuvaziuoti kainavo apie 20 doleriu, truko 2 valandas. Islipome Hayany, ir taxi nuvaziavome iki Yarmouth, taxi kaina gavosi gal apie 15-18 doleriu, ne daugiau.

Lietingas Bostonas:
DRESSING CODE TIP: patarciau nesideti dzinsinio svarkelio, labai gailejaus, nes buvo ziauriai salta lektuve, pats svarkelis daug silumos nesuteike, bet nesigailejau pasiemusi I rankini bagaza kojines ;D

Draugai lektuve:

FLIGHT TIP:  Lektuvo bilietus pirkom gal tik Balandzio vidury uz 2135lt berods per greitai.lt ;)

Taigi taxi isleido prie pat to viesbucio, kuriame turejom dirbti, iki zadeto apgyvendinimo dar ne viskas iki galo sutvarkyta, pacio boso vakare jau nebuvo, tad nakti praleidome viesbuti kuriame dirbsime (nemokamai ;D ), o 7 ryto atsikeleme I pasimatyma su bosu. ;D Jis ziauriai mielas, pasake,kad pasivaiksciotume apsizvalgytume ir pakviete pusryciu po valandos. Dar likome viena nakti jo viesbuty, kita diena jis apveziojo po miesteli, parode kur gyvensim, kur dirbsim (truputi mus perkele I kita viebuti) ir perkrauste mus I jau pastovu busta ;D

Musu viesbutis kuriame dirbome buvo prie golfo aikstynu:
Po keliu dienu labai sunervino mus viena akivaizdi tiesa,kad jokiu 40 valandu per savaite dirbant housekeeping’e nebuvo ir nebus, kambarius isvalydavom darbo dienomis iki 13val,savaitgaliais kartais iki 14 val, bet reikdavo daaug labiau skubet. Taip kad patarciau antro darbo ieskotis jau planuojant isvaziavima, ziurinetis kas per kavines, parduotuves bus tame jusu miestelyje ir gal net rasyt e-maila darbdaviams iskart. Nors gal ir nereik ieskot taip jau iskart nes dauguma darbovieciu tik Birzelio viduryje arba gale iesko darbuotoju, bet man kaip svarbu,kad viskas butu is anksto suplanuota kuo daugiau, tai as pradeciau anksciau dometis.
Antro darbo paieskos uztruko apie kelias savaites, nors pirma savaite jos buvo gana pasyvios, is patirties visu musu lietuviu, tai daugelis dirbo prekybos centruose kaip Stop and Shop ar Shaws, kiti kavinese Indus nurinkinejo, vaikinai golfo aikstynuose zole sienavo (ne,ne su dalgiu ;D) ir t.t. Pastarasis darbas labai neblogas, uz ji daugiausia mokejo, mes dirbom parduotuvej puse jos uzkrauta siuvenyrais, puse drabuziais, as daugiausia dirbau ties persirenginimo kabinom- dirbti is dalies nesunku, nes reik atrakint matavimosi kabina, pakabint numeriuka kiek nesasi drabuziu, paskui perskaiciuot, graziai sudeliot drabuzius ir padet I vieta, kai zmoniu nedaug tiesiog reikedavo sulygint pakabas,kad parduotuve butu tvarkinga, minusas tas kad kai nera zmoniu labai nuobodu, nes ta parduotuve po pusvalandzio jau tvarkinga, bet dar reik vaiksciot ir apsimetinet kad dirbi, nes stoviniuot negalima ;D Kitas minusas – vienakart dingo maudymukas, gerai,kad ta diena ne as dirbau prie persirengimo kabinu, nes gaila buvo tos bulgares kuri ta diena dirbo,tie klausinejimai, istarinejimai, jos neapsiziurinedimas, aisku is vadybininku puses viskas vyko svelniai, Lietuvoj kazkodel ta procesa isivaizduoju baisiau, bet… Viskas ta karta issisprende gerai, nes vagisiu musu personale nebuvo ir maudymukas atsirado.
Viesbuty darbas irgi nebuvo labai sunkus, viska apmoko, kambary pakloji lovas, sutvarkai vonia, sudedi ranksluoscius, issiurbi, sudedi smulkmenas kaip kava, cukru, sampuna, tusinuka ir t.t ..ir baigta ;D Sekmadieniai ir Pirmadieniai sunkiausi, nes visi isvaziuoja ir reik keist patalyne, viska valyt, bet vienam kambariui skirdavau apie 30min check out’ui o apie 15min make up’ui (kai zmones dar gyvena), o kiekviena diena apytiksliai budavo 8 kambariai.
Taciau sudejus du fizinius darbus ant koju, galutinis rezultatas buvo ziauriai skaudancios pedos. Pirmus dienu skausma net sunku apibudint, tokio dar gyvenime nebuvau turejus,o is nevilties net paracetamoli geriau ;DD

Man paciai pries vaziuojant labai idomu buvo kaip kas ten su algom ir panasiai, tad ir pati paatvirausiu:

PAYMENT TIP: Viesbuty savaitinis atlyginimas budavo 260 doleriu,o parduotuvej 240 kazkur. Nuoma kainavo 80 doleriu, dazniausiai issigrynindavom apie 140 savaitei, kartais dvigubai maziau, stengdavomes is arbatpinigiu gyvent, tad didzioji suma eidavo I taupymaaa…Jei skaiciuot, tai matosi kad tikrai su viena alga ne kazkas jei nori gyvent laisvai, o veliau pakeliaut… ;(
Tad kasdienybe buvo tokia 8val isvaziuoji dviraciu is namu (iki darbo déjà nepasiseke buvo 8km), puse 9 jau viesbuty, 14val grizdavom namo, keleta valandu poilsio, 16 valanda jau I antra darba ir iki 23val su pusvalandzio pertrauka, tai kad si programos dalis vadinasi WORK, kasdienybe gan pilka, tusintis nesinori,o ir nera kada, kai buvo jegu tai suzinojom,kad klubai tik iki 01val dirba (Massachusetts valstijos istatymas), tai kol grisi is darbo, kol susiruosi jau 12 o valandai I kluba vaziuot tai ir neapsimoka- nusprendem.

Beje siandien yra Liepos 28 diena, rasau kolkas I word’a, tikedamasi kada patalpinti visas rasliavas hipotetiniams skaitytojams ;)